August acoustics

Hello Beechraficionado!

Hoe gaat het met jou?

Ik ben intussen weer een jaartje ouder en wijzer!

In de afgelopen 9-12 maanden heb ik m’n best gedaan om Beechcraft Bonanza mijn voltijd baantje te maken, maar helaas er moet weer een baantje voor een werkgever bij!

Dit is gelukkig wel gelukt en in september keer ik terug bij een oudere ex-werkgever in de gezondheidszorg!

Dat betekent echter niet dat het Beechcraft Bonanza avontuur ten einde is, dat gaat ook gewoon lekker door en er staan nog een aantal leuke shows op de planning, de eerst volgende is 19 augustus in ‘t Oude Pothuys in Utrecht.

Daar ga ik weer wat nieuwe muziek laten horen. Ik heb eindelijk de bestanden van de live-opname van afgelopen april binnen en ben nu hard aan het werk omdat klaar te maken voor uitgave. Het eerste filmpje zal vrijdag te zien zijn op mijn Youtube kanaal.

Om deze maand verder door te komen heb ik echter wel nog een beetje hulp nodig en jij kunt mij misschien wel helpen!

Zo heb ik op dit moment een speciale aanbiedingsprijs voor een live-optreden bij jou of een andere leuke plek waar je me wilt zien en horen, en staan er ook nog wat uren voor lessen open.

Ik zoek nog 5-7 optredens in de komende 3 weken, dus als jij iets weet, let me know!

Een fijne donatie stel ik ook altijd op prijs, maar je kunt ook kiezen om een download van mijn laatste EP aan te schaffen via bandcamp!

Wie weet tot ziens weer en…

Keep a-rockin’

Guido/Beechcraft Bonanza